دیدار با شروع شادی جدید شما می خواهید در دفع قهوه بعدی خود را مشاهده کنید
وبلاگ شخصی آملیا
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ شخصی آملیا و آدرس amelia.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 21
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 54
باردید دیروز : 3
بازدید هفته : 57
بازدید ماه : 62
بازدید سال : 96
بازدید کلی : 182
دیدار با شروع شادی جدید شما می خواهید در دفع قهوه بعدی خود را مشاهده کنید

روز دیگر، من با جویس چانگ، سردبیر سابق مجله خود و یک چهره رسانه ای شناخته شده، و با تمام استانداردهای متعارف، به یک برنامه ریزی متصل شدم، آن را منحرف کردم. هرگز ما در مورد دستاوردهای شخصی، برنامه های پنج ساله، قوت های حرفه ای صحبت نکردیم. در حقیقت، من زمانی که با یک مربی بالقوه صحبت میکردم، یک چیز را انجام دادم: من قبول کردم احساس گرسنگی شدم. چانگ خیلی ناراحت شدم موافقم. او می گوید: "ما از طریق تلفن خود از آپارتمان نیویورک شهر خود می گویم" ما با کمربندهای احساسی خود تماس گرفته ایم. " "همه چیز خیلی سریع اتفاق می افتد، ما وقت نداریم بپرسیم" آیا ما خوشحال هستیم ""

چانگ که یکی از اولین آمریکایی های آسیایی است که به عنوان سردبیر در تاریخ شرکت تبدیل شده است، در سن 37 سالگی در مقام پست های عالی در نشریات از جمله نیویورک تایمز، در نهایت در پایان سال 2016، "موقت ارزشمند" را گرفت. " من یک سال عشق خوردم، "او می گوید از سفرهای او که او را به ساحل در Turks و Caicos، در یخچال در پاتاگونیا، یک سافاری پلنگ در هند، یوگا عقب نشینی در هیمالیا، می گوید. "این تجربه به من یک نگرش متفاوت در مورد زندگی به من داد - اجازه دهید من آن را تشخیص دهم." پس پاسخ مناسبی به زندگی چیست؟ "شما مجبور نیستید از بین ببرید، فقط باید تنظیم کنید."

این شگفت انگیز فکر کردن به شادی را به معادله موفقیت - و یکی است که سوخت و ساز آخرین چالش سرمایه گذاری: از Get-Go، راه اندازی شادی "برای کارفرمایان دختر که نیاز به یک استراحت،" به عنوان صفحه خواندن. علاوه بر مشاوره ای برای کسب و کارهایی که می خواهند پیغام شادی را به فرهنگ خود بسط دهند، این وب سایت است که ستون های نوشته شده توسط چانگ را درباره مراقبت از ذهن، تناسب اندام، غذا و شراب نوشته است. در مقاله اخیر، جزئیات زمانی که مادر جراحش ارائه می دهد برای پرداخت او از تخم مرغ خود را به عنوان تعجب 36 ساله "خیلی جالب" ("هدیه" این باعث شد که من احساس قد و سستی نکنم ... من اغلب آرزو داشتم که او بیشتر از شیر مادر و شیر مادر باشد کمتر از یک دکتر قوی است، "او می نویسد). این سایت شبیه یک مکالمه با قاطعیت صادقانه با بهترین دوست و متفکر است.

در اینجا، هیچ تمرین کامل و یا یک محصول زیبایی و یا رژیم غذایی سقوط برای دستیابی به وزن ایده آل شما وجود ندارد، اما یک مقاله شخصی خنده دار در مورد رسیدن به "وزن شاد" خود را، یک شماره همیشه در حال تغییر است که نتیجه " پیتزا نیویورک در فرودگاه "، و" آبجو پس از پریدن به دریاچه یخچال "برای چانگ. چانگ می گوید: "من می خواستم تمام جهان سلامتی را ساده کنم تا بتوانم به طور روزانه به شادی برسم." چنگ می گوید که یک صفحه از کتاب ماری کاندو "سحر و جادو برای تغییر دادن زندگی"، یک گام به گام راهنمایی برای تعریف خانه خود. "آنچه ماری کاندو برای فضای فیزیکی انجام داده است، من می خواهم که Get-Go را از لحاظ فضای روحی و احساسی انجام دهم. محتوای کمتر حقیقت بیشتر. "

و با حقیقت فروتنی می آید - چیزی چانگ در پیک ها دارد. او می گوید: "من تمام پاسخ ها را ندارم، قبل از اینکه بلافاصله در این بیانیه به تشخیص وحشیانه برسم. "به عنوان سردبیر، شما باید این شخصیت ضد گلوله داشته باشید یا حداقل این مدرسه ای بود که من در آن مطرح شد، اما حقیقت این است که من کامل نیستم. و من یک سخنران انگیزشی نیستم اما من تجربه دارم، و می دانم که بازگشت به احساس خوب کیکر است. "



تعداد بازدید از این مطلب: 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



Formal Dresses Australia Online | Semi Formal Dresses | Evening Wear Dresses | Prom Dresses | Red Prom Dresses | Mother of the Bride Dresses | Homecoming dresses | Cheap Dresses Canada